donderdag 10 juni 2010

...er gaat geen minuut voorbij of ik denk wel aan...

Hoi allemaal,
het is zo gaaf om de prettige spanning in je lijf te voelen als je weet dat je op 27 juni de Mont-Blanc marathon mag lopen. Steeds vaker wordt er up tempo muziek van Gielen, Svensson, Tiesto, van Beuken en Armin opgezet. De zin om nog harder te trainen, nog dieper te gaan om voor jezelf te bevestigen dat je er ABSOLUUT klaar voor bent.

Lieve lezers, ik laat mij niet gek maken. Nu is het lekker consolideren. Heel houden en geen gekke dingen doen. Wellicht dat ik door het afbouwen juist ziek ben geworden. je moet toch iets de schuld geven. Ik heb 3 dagen geen stap kunnen zetten.
Moe als een hond. Uurtje uit bed, 2 uur slapend erin. Doodvermoeiend. Wat het is geweest mag Joost weten. Dus ik Joost bellen...

Ik voel mij weer fit. Valkuil nu is dat ik weer een hele lange duurloop of super intensieve interval ga doen om die bevestiging van fitheid te krijgen. Doe ik dus mooi niet. Gewoon goed eten, drinken en op tijd naar bed.

Vandaag in het kader van promotie de tekst gemaakt voor de flyer. Sportcentrum Harks, mijn sponsor, zal via de tafelstandaards reclame voor mij maken. Da's ingeregeld en kan dus afgevinkt worden van de lijst.

Om 09.30 uur heb ik het interview gehad met de reporter van de locale krant. Ik kijk uit naar zijn artikel. Hij heeft mij het hemd van het lijf gevraagd. Foto erbij en klaar is Alfredo.

Daarna als een speer door naar Liesbeth. Die heeft voor mij een schitterende foto op doek geschilderd van een man op de Mont-Blanc. Dit schilderij wil ik gaan verloten onder de sponsoren van mijn hardloopvereniging LoGo. Mits er voor Euro 1.000,= is ingelegd door hen aan sponsorgeld. Anders blijft deze prachtplaat mooi aan mijn eigen muur hangen.

Nu weer mijn site aan het bijwerken. Ik heb helemaal geen tijd om te trainen, haha.

Met Chris een goede ruil gemaakt met de Salomon schoenen. Chris krijgt mijn lab-2 en ik zijn wings XT, shoe-trade. Beide supergave schoenen maar Chris en ik hebben ook super net niet dezelfde schoenen. En omdat de 42,2 km MB marathon elk detail bloot legt kiezen wij maar voor 1 ding: het beste materiaal.

Als we het dan toch over materialen hebben iets nieuws: BUFF headwear.
Helemaaaaaaaaaaal super. Stuk doek in de vorm van een buis) dat dubbelgeslagen om de pols past als polsband. Opgerold om het voorhoofd of nek, als muts, safarimuts, hoofddoek voor fietshelm, etc. Je kunt er alles mee. ideaal met mijn kaal schedeldak voor in de bergen. Superlicht, ventilerend, vochtopnemend, niet knellend of irriterend. Een absolute aanrader. Voor 15 euri heb je er 1 bij de Bever Zwerfsport (grootste collectie). Alweer zo'n puik produkt via RA Company. Ik ga er denk ik nog een paar halen.

Zou Skins nog een optie zijn? We zien het wel.
Tot zover...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten