dinsdag 14 juli 2009

Welkom

Welkom op mijn nieuwste blog Geldrop off track running.

De naam dekt de lading voor wat betreft mijn voorkeur van hardlopen: off track. MTB routes, ruiterpaden, routes die nog nooit zijn gelopen, weg van het asfalt en in de natuur. Dat kan prima in de regio Geldrop. Google Earth slaat groen uit als je ten zuiden van dit mooie Brabantse dorpje gaat viewen.

Een mooi terrein waar ik zeer regelmatig te vinden ben. Als lid van LoGo Geldrop (http://www.logogeldrop.nl/) ben ik een aantal jaren geleden aan het lopen geslagen.
De lol zit 'm erin om al hardlopend te genieten van de natuur. Een ree of een buizerd in zicht? Dat betekent voor mij dat ik de handrem aantrek. Een hardloopwedstrijd loopt bij voorkeur door bos en over zand. Wedstrijden die bij mij op het programma staan zijn:

Even genieten. Alleen of met mijn running mate Chris. Bikkel eerste klas. Kijk maar op zijn blog runninggeldrop.blogspot hierboven. Ieder loopt zijn eigen programma maar alle ervaringen delen we. En duurlopen is kletsen-praten-babbelen over hardlopen. Duurkletsen dus.

Chris en ik zijn nu bezig met de voorbereiding op de Zeeuwse Kustmarathon. En daar zal de komende tijd over geschreven worden.

Ik daag je uit om mij een hyperlink te sturen specifiek over hardlooptechniek op het strand.

Lukt je dat...?

1 opmerking:

  1. Wouter,
    Leuk deze blog, ik zal hem met veel plezier volgen.
    Running-Mate Chris

    BeantwoordenVerwijderen