donderdag 5 augustus 2010

...werken naar Hautes Fagnes en de Zeeuwse Kust...

Op dit moment ben ik rustig, steady aan het werken richting 25 september.  (http://www.traildeshautesfagnes.be) Deze trail komt een week voor de zwaarste natuurmarathon van Nederland, de Zeeuwse Kustmarathon. Is wat kort opelkaar, dat klopt. Maar dat is ook niet erg. Ik kies voor de Zeeuwse omdat ik daar nog een Apple mee te schillen heb, zie verslag 2009. De Hautes Fagnes ga ik lopen om te leren trailen en puur te genieten.

Om dat allemaal in goede banen te leiden loop ik niet alleen mooie tracks door mijn achtertuin maar besteed ik 1x per week ook tijd aan krachttraining voor de benen. Wat ik eerst speciaal deed voor de Mont Blanc marathon doe ik nu standaard. Want het is mij goed bevallen. Ik verwacht dat hier ook de progressie in gaat zitten.

Wil je een lekker muziekje erbij. Klik dan op http://www.spotify.com/ en abboneer je op de open account. Live streaming muziek, gratuit en de laatste versies. Podcast met RSS feed werkt perfect. Teveel mooie muziek, de keuze is reuze.
Lopen met muziek doe ik niet. Maar als ik in de hangmat lig loop ik virtueel alles aan flarden met trance van 'tranceportal.org".

Zondag de 8e vertrek ik met Chris om 05.45 uur naar Ham sur Val d'Heure in Belgie. Daar ga ik de 36 km en Chris de 56 km trail lopen. Wellicht dat ik de 56 km ook zou kunnen lopen maar ik wil sparen voor de Zeeuwse en nu leren lopen. Dus niet het uiterste bij elke trail maar verdelen. Hoe dan ook, samen met chris op pad is altijd feest!

Binnenkort meer!

1 opmerking:

  1. Helemaal Top Wouter,
    We maken er een mooie dag van, zondag 8 augustus in België.
    Chrus

    BeantwoordenVerwijderen