zondag 13 juni 2010

...kriebels krijgen...

vrijdag liep ik bij haar binnen. Ik was op slag verliefd. De vorm, de inhoud, de kleuren, de compositie, de maten, de variateit, de...de...de...
Het was ook perfect cabrio weer. Mijn door Pininfarina gebouwde Fiat 124 spider Europa glom en vroeg om hard te gaan. Een heerlijke aanleiding had ik gevonden in het feit dat zij iets voor mij had. Ik had de beste reden van de werled om de 2 liter met dubbele Weber inspuiting op vol vermogen richting Valkenswaard te sturen. op zoek naar de blind date waarvan Kai nog niet wist dat zij het onderwerp vormde. Schakelen, op toeren laten komen, goed uitremmen, de bocht scherp in- en uitsturen en zorgen voor vermogen op de banden. De zon, het gergrom van de moter, de zwoele lucht. Deze dag was compleet.

Enfin, ik stap dus sportzaak Scarabee in Valkenswaard binnen om de Salomon XT Twin Belt te gaan bekijken. Deze schitterende outdoor- en sportspeciaalzaak wordt oa. gerund door Kai en Mark. Beide helemaal gegrepen door het sportvirus. Toen ik tegen Kai vertelde dat ik de Mont-Blancmarathon op 27 juni ging lopen was er een onhoorbare klik die je in Keulen nog kon horen. Ik weet zeker dat wij in de komende maanden nog veel verhalen zullen delen. Maar dan wel eerst ook Mark leren kennen, haha.

Vanochtend om 07.00 uur 2 uur gelopen over single tracks. Heerlijk die rust en het kontakt met de natuur. Ik heb tijdens deze loop de Twin Belt omgehad. Perfecte heupband. Hoog comfort, makkelijk in te stellen, goede drinkflessen. Kortom een aanrader.

Voor de komende 2 weken staan vooral loopjes op de rol die de spieren soepel en in conditie te houden. Verder elke dag Pilates.

tot zover...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten